Ми намагаємось зробити все можливе, для того щоб підвищувати стандарти обслуговування, постійно перевіряти якість представленої продукції, розширювати асортимент, спілкуватися з Вами для покращення нашої роботи. Однак, якщо все ж таки, виникають не порозуміння, вирішуємо їх по домовленості в межах чинного законодавства України.
Для зручності, нижче є посилання і коротка інформація по захисту прав споживачів.
Якщо виникають питання, побажання чи необхідна допомога в межах роботи інтернет магазину, повідомте будь ласка нас, зручним для Вас способом з можливих на сайті ( контактні телефони, Viber, WhatsApp, email, кнопка "Перезвони мені", "Замовити дзвінок", чат на сторінках сайту та в додатку Пром.юа, та інші)
Дякуємо !!! Завдяки Вам, ми стаємо кращими!
Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» ( http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/1023-12 ) передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром.
Продавець не має права відмовити в обміні (поверненні) товару, що не включений до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.і.)
Виключення
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172).
З переліком ознайомитися http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF